Tanja Džido specijalistica je digitalnog marketinga te osnivačica portala Shhhefica koji ima za cilj motivirati, inspirirati i potaknuti mlade dame na ostvarenje njihove karijere iz snova. Ovako vidi snagu žene:
“Oduvijek sam se divila snažnim ženama koje vješto upravljaju svojim životima i marljivo slijede svoje snove. Odrastala sam u nadi da ću jednog dana biti jedna od njih, koristeći svaku priliku ili životni izazov da izrastem u što bolju verziju sebe. Tako je moja karijera krenula već u osnovnoj školi kada sam radila kao voditeljica na lokalnom radiju i nastavila se sve do studentskih dana kada sam spakirala svoje kofere i preselila se u novi grad.
Bila sam izvrsna studentica, dobitnica Rektorove nagrade, a po završetku studija suočila sam se sa nedostatkom pravih prilika i kvalitetnih radnih mjesta. Kada sam u tri godine po drugi put dala otkaz, zaključila sam da je došlo vrijeme i za mene da budem snažna žena poput onih kojima sam se divila i pružim si sama prilike koje sam dugo priželjkivala.
Pokrenula sam portal Shhhefica i agenciju za digitalni marketing, posao koji je odraz svih mojih interesa: pisanje, motivacija, organizacija događanja, edukacije i promocija. Konačno više nisam osjećala da sam zarobljena u kutiji nekog radnog mjesta koji mi ne dozvoljava rast u različitim područjima. Kroz ove godine upoznala sam toliko mladih talentiranih djevojaka kojima je tržište rada uništilo samopouzdanje i koje su na izazove okoline odgovorile sumnjom u sebe i svoju vrijednost. Cilj mi je pokazati da nisu same i da postoje savjeti i uspješne žene koje mogu imati kao vodilje na svom putu. Zbog toga sam pokrenula sam i inspirativna događanja Shhhefica Success Talks gdje sam u najpopularnijim kafićima u potpuno otvorenim razgovorima približila ljudsku stranu uspješnih žena, sve njihove uspone i padove te životno učenje gošćama.
Danas uspješno vodim i Digital Wings radionice kroz koje želim pomoći mladima da sami pokrenu svoje prilike koristeći digitalne kanale. S obzirom da sam dugo radila u agencijama za digitalni marketing, odlučila sam svoje znanje podijeliti s onima koji ga najviše trebaju, a to su obeshrabreni mladi ljudi koji svakodnevno odlaze iz Hrvatske u potrazi za novim prilikama.”