Josipa Leko Šimić, vlasnica obrta uslužne djelatnosti Median iz Rijeke, također urednica portal domistil.hr. Ono što je posebice važno istaknuti jest da Josipa radi na brendu Mr.Bear u sklopu kojeg ručno izrađuje majice za cijelu obitelj i sve one kojima se sviđa njezin stil crtanja. Osim majica u ponudi su profesionalnim bojama za tkaninu oslikani dekorativni predmeti poput jastučnica i zastavica. Plan joj je da u sklopu Mr.Beara jednoga dana organizira radionice na kojima će i druge educirati kako ručno raditi s bojama za tkaninu, a kroz cijeli projekt, osim edukacije, želi spojiti dvije velike ljubavi, pisanje i crtanje.
Više informacija vezano uz gđu. Leko Šimić te o njezinom biznisu doznajte u nastavku.
Što Vas je inspiriralo na jedinstveni vizual Vašeg brenda? Tko je Mr. Bear?
Inspirirala me želja da bude jednostavan, pamtljiv, prepoznatljiv i svevremenski. Naziv je morao dobro zvučati na engleskom i hrvatskom, a svi imamo barem jednog medu iz djetinjstva, igračka koja nikada ne izlazi iz mode, kupuju je generacije. Medo je sve pojednostavio, a takva sam i osobno. Mr.Bear je moj alter ego!
Jeste li krenuli u poduzetništvo iz financijske potrebe ili nekog drugog razloga?
Krenula sam iz financijske potrebe jer sam u poduzetništvu dugo. Kada sam završila fakultet nisam mogla dobiti stalno zaposlenje, pa sam s firmom za koju sam radila dogovorila ugovor koji će imati s mojim obrtom, odnosno, tada sam radila kao slobodni novinar. To mi je donijelo određenu vrstu slobode, a potreba za njom traje i danas. Sada nemam vremena gubiti vrijeme – organiziram posao kako želim, ako me dijete treba na raspolaganju sam, a onda radim do dugo u noć. Sigurno radim više nego da sam negdje zaposlena, jer nemam fiksno radno vrijeme, odgovornost je veća, ali i dalje imam puno razloga ostati u poduzetničkim vodama.
Koje je Vaše mišljenje o ženama u poduzetništvu? Jesu li poduzetnice u Vašoj branši prihvaćene i ravnopravne?
Obožavam žene poduzetnice, jedna od njih je nesvjesno imala utjecaj na mene osobno. Ne radi ništa slično, ali se trudi i vrlo je uspješna u svom poslu. Žene se moraju više truditi da bi bile ravnopravne sa svojim kolegama, prihvaćene i na kraju uspješne. Za razliku od novinarskog/uredničkog posla gdje muškarci i žene nisu ravnopravni, Mr.Bear je jedna sasvim druga priča. Svi imaju istu priliku, a kupce, koji su u cijeloj priči najvažniji, zanima proizvod, a ne spol. I to me, iskreno, raduje.
Smatrate li da svaka žena može biti poduzetnica? Zašto?
Ne mislim da svaka žena može biti poduzetnica, ali ne radi se o spolu. Osobnost je vrlo bitna – jedni traže izazov u poduzetničkim vodama, drugi žele siguran, cehovski, posao. Nemaju svi iste ambicije.
Mislite li da će najavljeni izlazak iz krize utjecati na rast poduzetništva žena? Zašto?
Očekujem da će rasti potrošnja na svim razinama.
Koji alat|aplikacija|web stranica|knjiga|nesto drugo Vam pomaže u svakodnevnoj organizaciji?
Tekst više ne mogu napisati olovkom, ali što se organizacije na dnevnoj razini tiče sve ručno moram zapisati i obožavam križati kako koji posao obavim. Za evidencije, ulazne i izlazne narudžbe imam vlastite šablone. Sigurno da je dobra organizacija pola obavljenog posla. Osobno sve u detalje pišem, jer imam previše obveza i ne želim se gubiti.
Jesmo li uspješni zato sto smo sretni ili smo sretni jer smo uspješni? Koja je, po Vama, poveznica između uspjeha i sreće?
Iako poslovni uspjeh nije nužan za osobnu sreću, pomaže.
Većina žena još uvijek čuva ambicije između četiri zida. Što poručujete tim ženama?
Ako ulaganja nisu velika rekla bi im da nemaju što, odnosno puno, izgubiti, a mogu dobiti puno. Danas postoje agencije koje se bave besplatnim savjetovanjem, uvijek su spremni čuti vašu ideju i savjetovati vam bolji pristup.