Zanimljiv naziv brenda ”Krie design” iza kojeg se krije mlada poduzetnica Kristina Burja, otkriva nam novu/staru modu 60-ih godina u kojoj prevladava hippie izričaj. Njene kolekcije stvorene su na traperu, čipki, koži i zakovicama i kreću se od casual stila pa sve do večernjih toaleta. Zanimljivosti iz svijeta mode i života mlade dizajnerice saznajte u nastavku
Što vas je potaknulo da krenete u poduzetnički pothvat?
Obzirom da sam od ranog djetinjstva bila sigurna što je moj životni poziv, poticaja nije manjkalo, ali da bi se krenulo u poduzetnički pothvat to nije dovoljno. Vrlo je važno imati jasnu viziju onoga što želite postići, treba napraviti dobar kompromis između želja i mogućnosti, te u ovom kreativnom poslu, kompromis između umjetnosti, ideje i trendova tržišta koje diktira konkretnu potražnju za konkretnim proizvodom.
Tek kada se optimiziraju svi faktori i rezultat bude pozitivan to je pravi poticaj za kretanje u poduzetništvo.
Kako komentirate sadašnje stanje žena u poduzetništvu?
Žene su budućnost poduzetništva, jer se danas za opstanak u poslovnoj “džungli” traže tipično ženske vještine kao što je multitasking, poticanje samopoštovanja i entuzijazma kod zaposlenih, te poticanje
“kućne” atmosfere, odnosno da ciljevi zaposlenika budu jednaki kao i ciljevi tvrtke, jer dobar tim i zdravo radno okruženje osnova su uspjeha.
Smatrate li da je prednost biti žena u poslovnom svijetu, te zašto je ili nije?
Smatram da je danas najveća prednost u poslovnom svijetu predani rad, upornost, konstantno usavršavanje znanja. Kada se pozicioniramo kao vrhunski u onome što radimo više nije bitno jesmo li muškarac ili žena.
Kako usklađujete privatni sa poslovnim životom, imate li dovoljno vremena?
Usklađivanje privatnog i poslovnog života uistinu je teško kada ste žena i to je definitivno jedna od prednosti muškaraca, pogotovo kada govorimo o ženama koje su majke. U svakom slučaju dobra organizacija i pomoć najbližih su presudni u ovome balansu, dok vrijeme kao jedinica postaje vrlo dragocjeno i ono je čega uistinu nemamo dovoljno.
Možete li dati vaš savjet/komentar za žene kojima je želja uspustiti se u poduzetničke vode?Vrlo je bitna vjera u sebe, vjera u projekt i upornost, ali temelj mora biti na dobrom poslovnom planu.
Poslovni put je skup uspjeha i neuspjeha, neka Vas padovi ne uplaše oni su samo sastavni dio toga puta.
Kakva je modna scena u Hrvatskoj I je li se lako probiti na istu?
Modna scena u Hrvatskoj je prekrasna, veliki je broj genijalnih kreativaca i konkurencija je iznimno jaka.
Obzirom na nisku kupovnu moć našeg tržišta proboj na isto je vrlo težak. To je razlog zbog kojega je važno osluškivati tržište i prilagoditi se potražnji, a da istovremeno ne gubite svoj identitet i kreativnu ideju.